wtorek, 21 kwietnia 2015

Przyjaźń



Chyba każdy z nas ma przyjaciela, przyjaciółkę, nie wierzę, że nie!

Dlaczego ona jest taka ważna? Kto inny cię będzie wspierał gdy ty będziesz smutna. Przyjaciel to najważniejsza osoba w naszym życiu. Tylko z nim dostajemy głupawki... tylko z nim świetnie się bawimy nawet gdy jest nudno. Każdego przyjaciela powinno się szanować i dbać o niego, a przyjaźń pielęgnować żeby kwitła jak najdłużej. Ludzie, którzy twierdzą, że przyjaźni damsko-męskiej nie ma, mylą się...prawda większość takich przyjaźni przeradza się w friendzone albo w miłość z obu stron. Ale nadal są oni przyjaciółmi, którzy dbają o siebie jeszcze bardziej. Jeżeli ważna dla ciebie osoba zostawi cię z błahego powodu pamiętaj zawsze, że nie była ona warta ciebie i twojego serca. Stracić przyjaciela to cios prosto w serducho, wiem coś o tym i ten moment kiedy przechodzi on koło ciebie obojętnie, nie mówiąc nawet "hej". 
Zalewasz się łzami i myślisz co zrobiłeś nie tak, że on mnie "znienawidził", uświadamiasz sobie, że bez niego życie jest nudne, szare...Gdy chcesz coś zrobić, uratować jeszcze to co zostało, jest już za późno...on/ona zmieniła się o 180*, zadaje się z ludźmi, z którymi nigdy bym sobie nie pomyślała, zaczyna wpadać w złe towarzystwo, ale ty już nic nie możesz zrobić, a nawet jeśli próbujesz dostaje ci się kopniaka w twarz i tyle...
Dlatego warto pamiętać o naszych znajomych dalszych i tych bliskich naszego serca..

10 komentarzy:

  1. Bardzo mądre słowa ;) Fajnie, że dodałaś takiego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! To ja, która Ci pomagała xD
    Bardzo fajna notka, fajnie piszesz, a do tego mądrze! Wiesz, pisałam Ci, że nie mam przyjaciół - no może troszkę skłamałam, ponieważ mam przyjaciółkę, a jest to moja kuzynka, jednak... Tak czy siak, jesteśmy rodziną, więc musimy się lubić :PP
    Miałam przyjaciółkę, o czym nawet nie wiedziałam xD Nie potrafię rozszyfrowywać czyiś uczuć, a dowiedziałam się o naszej przyjaźni przez przypadek... A kilka dni później "zostawiła" mnie dla innej koleżanki, nawet nic nie mówiąc. Utrzymujemy kontakt do dziś i jest fajnie, bo chodzimy do tej samej klasy, ale jednak... Przykro mi było, gdy mnie zostawiła :P
    Ojej! Ale się rozpisałam xD
    Idę do następnych notek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ty również masz fajnego bloga :D zapraszam do obserwowania i dzięki za pomoc :3

      Usuń
  4. Mam przyjaciółkę, świetnie piszesz! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie mam osoby, której mogę w 100% zaufać :*
    może wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie
    Gabrielle ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgodzę się z Tobą w jednym - nie każdy ma przyjaciela.
    Ale na szczęście, mnie udało się trafić na kilkoro naprawdę bliskich osób, wśród których dobrze się czuję :)
    A dla tych, którzy jeszcze takowych nie znaleźli: pamiętajcie, że każdy kij ma dwa końce i nikt nie będzie się o Waszą przyjaźń zabiegał.
    Obserwuję :)

    Photonette ^^
    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaźń to podstawa, bez nie byłoby nam niesamowicie ciężko. :)
    www.reniiik.blogspot.com krytyka mile widziana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do obserwowania i bardzo dziękuje zaobserwujesz?

      Usuń