wtorek, 8 grudnia 2015

JESIENNY TAG

 Z racji tego, że jesień się kończy, a ja mam chwilkę wolnego czasu, chcę dla was zrobić Jesienny Tag.


1. Ulubiona jesienna szminka?

Neutroge nawilżająca 


2. Ulubiony jesienny lakier?

Astor numerek 30



3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni?

Herbacia 


4. Ulubiona świeca zapachowa?

Cynamonowaaaa


5. Ulubiony jesienny zapach?

6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?

Włoski komin 

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?

Moja twarz jest wystarczającym przebraniem( a tak serio nie chodzę na takie imprezy)

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?

Kalosze? 

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?

w Jesieni nienawidzę pluchy, a kocham kolorowe liście 

A wy co najbardziej lubicie w jesieni? 


15 komentarzy:

  1. Kocham świeczki, szczególnie w zimę i właśnie jesień.
    Co do całej jesiennej pogody, to ja osobiście ją uwielbiam, jednak bardziej poświęcam się zimie, ponieważ uprawiam zimowe sporty, więc na zimę strasznie czekam <3 Natomiast w jesień mogę robić fantastyczne sesje zdjęciowe, z tymi pięknymi liśćmi więc.. Jesień też kocham <3 Co do napoi, to uwielbiam herbatę, jednak jestem zwolenniczką zwykłej minutki, nie za długo zaparzanej. A o paznokciach nie będę się wypowiadać, ponieważ używam jedynie odżywki i eveline, oraz zwykłego lakieru z brokatem. Malowałabym Sobie je, jednak jedynym problemem jest to, że w mojej szkole są określone zasady, których się głównie nie trzymam haha, ale do niektórych muszę się przestrzegać, bo bardzo łatwo byłoby mnie przyłapać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie, na nowy pościk ;)
    evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczki, i wtedy jest taki fajny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Lba. Szczegóły u mnie na blogu. http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Ja szczególnie lubię w jesieni, wieczory pod kocykiem, z herbatą i książką w ręku. :) Ale uwielbiam też liście i zdecydowanie świeczki oraz woski do kominków, wtedy jakoś mi się ich najlepiej używa.
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moim ulubieńcem jest gruby szal;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam pić herbatę w te zimne wieczory, zdecydowanie najlepsze rozwiązanie na szybkie rozgrzanie. :)
    Masz świetnego bloga, obserwuję i będę wpadała cześciej. :*

    MOJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. http://thekasik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej jesień kocham za te piękne jesienne kolory otoczenie jest wtedy takie piękne i kolorowe juz gorzej jest jak pada i wtedy wszystko takie zgniłe jest :(
    Zapraszam do siebie :)
    Moonsterek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam cynamonowe świeczki<3 mm. Właśnie poszukuję takiego metalicznego lakieru, to podbno hit zimy ;d
    Pozdrawiam:)

    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam cynamonowe świeczki<3 mm. Właśnie poszukuję takiego metalicznego lakieru, to podbno hit zimy ;d
    Pozdrawiam:)

    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te świeczki.. Kocham ich zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post. :)
    Też uwielbiam herbatkę Lipton. ♥

    OdpowiedzUsuń