sobota, 18 kwietnia 2015

Papierowe Miasta


Hej, dziś chciałabym wam opowiedzieć o pewniej książce, mianowicie o "Papierowych Miastach"-Johna Greena. Opowiada ona o znajomości pewniej dziewczyny i chłopaka, którzy w przeszłości znaleźli pewną rzecz, która ich połączyła. Chodzą oni do ostatniej klasy, dziewczyna zabiera "Q" na niezapomnianą przygodę, odgrwają się oni oboje na swoich wrogach. Po zakończonym wypadzie Margo znika na kilka tygodni przed rozdaniem dyplomów, zadaniem Q jest odnalezienie jej poprzez korzystanie z jej wskazówek. W odszukaniu dziewczyny pomaga mu wielu przyjaciół. O dalszych losach tej książki nie będę wam opowiadała, ponieważ nie chcę wam odebrać przyjemności z czytania.

Kończąc książka jest bardzo fajna, ciekawa i zaskakująca.
Nie jest ona tak bardzo przewidywalna.
Pod koniec każdego "opisu" danej opowieści będę ją oceniała.

1.Okładka: 10/10-bardzo mi się podoba ma dizajn, jest ciekawa a nie przesadzona.
2.Fabuła:8,5/10-niektóre momenty mogły by zostać usunięte,a nadal wiedzielibyśmy o czym jest mowa.
3.Cena:7/10-według mnie 39.90 zł jak na książkę w miękkiej oprawce to ociupinkę za dużo
4.Waga:10/10-Bardzo cenię sobie wagę w książkach, PM są długie (397s), a mimo to są MEGA LEKKIE

Ocena Ostateczna to 9/10. Serdecznie wam polecam tą książkę, jest ona bardzo ciekawa! Na pewno zadowoli was ta powieść :D



qqrnq.

4 komentarze:

  1. Czytałam książkę. Bardzo fajna, chociaż te zakończenie było naprawdę DZIWNE. Autor tak te 50 ostatnich stron napisałam, że niezbyt dobrze zrozumiałam motywy podróży Margo. No i wydaje mi się, że autor pisał te zakończenie tak na szybko, jakby już nie miał czasu :/
    No i te podteksty co kilka stron :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dość dawno ale muszę powiedzieć, że zakończenie zbiło mnie z tropu.
    Pozdrawiam www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jak najszybciej muszę sięgnąć po tą książkę! Już nie mogę się doczekać ekranizacji.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń