piątek, 19 czerwca 2015

Kosmetyczni Ulubieńcy Czerwca 2015

Hej, wiem, że jeszcze czerwiec się nie skończył ale chciałam wam pokazać moich ulubieńców.

1. Under Twenty Intense Anti Acne

Aktywny żel głęboko oczyszczający i odblokowujący pory.
Praktycznie przez cały miesiąc regularnie używałam go. Moja cera nie jest idealna, a on bardzo mi pomaga, taki dobry przyjaciel, świetnie oczyszcza skórę, nie świecimy się po nim i jest nie drogi. Koszt to około 15 zł, kupimy go w każdej  drogerii.
















2. Clearskin professional- Avon

Oczyszczające plastry w żelu. Przynajmniej raz w tygodniu starałam się ich używać. Nakładając na strefę "T", która mocno mi się przetłuszcza i pory bardzo szybko się zapychają ratował mi życie. Nakładamy, czekamy sobie 20 minut, aż wyschnie, a następnie odrywamy z wszystkimi niedoskonałościami. Bardzo polecam. Cena to koło 15 zł
















3. Pur Blanca


Mgiełka zapachowa, szybkie wyjście z domu dwa psiknięcia i piękny zapach unosił się przez dobre kilka godzin. Zapach zwala mnie z nóg wiem, że niektórym on nie przypadnie go gustu, ale serdecznie wam polecam spróbować. Cena od 10 do 14 zł.
















4. Astor Quick'n GO

Lakier o pięknym "morskim" kolorze. 45 sekund i paznokcie są suche. duży i wygodny pędzelek bardzo pomaga w malowaniu szerokich i długich paznokci. Cena około 5 zł.



















5. Skin natulars- Garnier

 Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry, tak mleczko do ciała, ale mi łatwiej wrzucić do plecaka i używać do rąk. Bardzo szybko się wchłania, ładnie pachnie, poręczne i małe opakowanie (75 ml). W czerwcu miałam często bardzo przesuszone ręce od chemii, której używaliśmy w ciemni i przy wywoływaniu cyjanotypii. Ratowało mi życie, tak moje schorzenie nie mogę mieć suchych rąk bo wtedy nie wiem co mam robić ich faktura jest nie do zniesienia.  Cena to około 25 zł za 250 ml.













6. AA therapy

 Emulsja ratunkowa po opalaniu, dzięki temu skróciłam sobie cierpienie po oparzeniach słonecznych, emulsja ma przyjemny mleczny zapach, chłodzi oparzenia i jest przeciw alergiczne. Szybko przywraca prawidłowe nawilżenie skóry, łagodzi uczucie pieczenia i utrwala naszą opaleniznę.

















Dziękuje za odwiedzenie bloga, zapraszam do komentowania i wyrażenia swojej opinii w komentarzu, podawajcie swoje blogi niżej postaram się wszystkie odwiedzić.
(Zdjęcia są mojego autorstwa)

15 komentarzy:

  1. bardzo fajni ulubieńcy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy! <3
    notnormalgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :) Sama moge polecić z chęcią Clearskin professional :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się właśnie nad kupnem tych plastrów z Avonu , są faktycznie skuteczne?

    Zapraszamy do nas: ) http://double-dreamers.blogspot.com/2015/06/wait-for-holiday.html

    OdpowiedzUsuń
  5. są skuteczne jeśli będziecie chcieli jakiejś recenzji lub macie jakies ptania piszcie na fanpagu https://www.facebook.com/qqrnq

    OdpowiedzUsuń
  6. Pure Blanca ma śliczny zapach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam żadnego z tych produktów, ale bardzo mnie one zaciekawiły ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel z Under Twenty jest całkiem skuteczny, ale tylko przez jakiś okres czasu. Po okołu miesiącu używania skóra się do niego przyzwyczaja i nie jest już tak skuteczny. Przynajmniej tak jest u mnie :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Pidobno ten pierwszy żel jest bardzo dobry, po twojej opinii też widać, że nie jest zły. Czy mam go sobie kupić? Jestem alergiczką!
    Zapraszam do mnie!
    Może obs za obs! Zacznij a się odwdzięcze
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić sobie jakiś nowy żel do mycia, dzięki twoim radom chyba zainwestuje w Undertwenty :))
    Uwielbiam takie posty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wielką fanką firmy Under Twenty!
    Ciekawy post! :)
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zacznij i się odwdzięcze obserwacja ;)

      Usuń